Za dřívějšího režimu koloval hlavně mezi dětmi fórek. Když se nějaký spolužák zeptal: Máte doma Harmasan? Odpověděl mu nic netušící kamarád často: Nemáme. Následoval hurónský smích a další dotaz: A čím si utíráte pr…? Tato značka toaletního papíru, který se vyráběl a stále vyrábí u našich východních sousedů, byla dříve víceméně jedinou, kterou jste na zdejším trhu sehnali. Vydržela dodnes i při silné konkurenci, kdy si můžete koupit papíry se speciálním potiskem, barvou i vůní, aby vám chvíle na toaletě příjemně ubíhaly.
Postavíte-li se v supermarketu před regál s toaletním papírem, pak vás čeká obvykle docela slušný výběr. Jednak balení různých velikostí a cen a pak rozdílné značky, všelijaké vůně a barvy a hlavně rozdílná kvalita. Ta se vyznačuje především počtem vrstev. Běžně je k dostání toaletní papír jedno-, dvou– nebo třívrstvý. Mělo by platit, že čím více vrstev, tím je papír pevnější a hrozí menší, ba žádné riziko protržení. Tou zkušeností už jste si asi prošli také. U jednovrstvého papíru zase musíte odmotat delší kus a poskládat si ho na sebe, zatímco u třívrstvého vám stačí třeba jen jeden útržek. Vzhledem k cenám, které se pohybují kolem sta korun za 8 rolí, se není čemu divit, že když je žádaná značka v akci, okamžitě to poznáte podle košíků, ze kterých čouhá i pět balení na jednou. Tady se zásoby neztratí a vždycky se hodí. Každý zná ten pocit, když po dobře vykonané potřebě sáhnete na místo, kde by se měla rulička nacházet a tam nic není. Zlý sen!